گلچین ایام فاطمیه - بخش سوم

دریافت فایلهای صوتی:

گریه گریه چشای زینب ابر اشک عالمینه (شور)

وی شهری که یه روز پر میشد از عطر خدا (شور)

نگاه بی رمقت شده قاتل جونم وای وای وای وای (شور)

کسی تو مدینه به یاری ما نمی رسه (شور)

اشک غربت تو چشای من می لرزه (شور)

شبیه دست بی رمق مادر (شور)

نفس بزن باز دوباره پرستوی مهاجر من (شور)

باغبونی خسته لاله در خون نشسته (شور)

منو بزنید مادرمو نزنید (شور)

مثل گلی پرپر در وسعت خونین یک بستر (شور)

مادر مادر چشاتو واکن (شور)

مادر من مادر مادر من سایه ی تو بر سر من (شور)

سر نمازم دعام اینه الهی مادر نمیره (شور)

دوباره خاطراتمو مرور کنم آی آدما (شور)

خدایا خدایا رسیده وقت هجرون (شور)

شبای نگاتو نگیر از دل من (شور)

یه مادر که چشماش یه ابر بهاره (شور)

آتیش گرفته تموم آشیونم (شور)

محنت کشیده مادر مادر مادر مادر (شور)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 30 فروردين 1390برچسب:,
ارسال توسط امیر عیوضی