گلچین ایام فاطمیه - بخش دوم

دریافت فایلهای صوتی:

عزیز دلم ای آب و گلم فراقت شده قاتلم (واحد)

می سوزه بین تب وای وای (واحد)

اگه من صداتو نداشته باشم (واحد)

توی یه شهری که یه روز پر میشد از عطر خدا (واحد)

ناله یا فاطمه در حرم افتاد (واحد)

من بی قرار روضه زهرای اطهرم (واحد)

دارد غریبی تو نفس گیر می شود (واحد)

دلم از حوضچه ی اشک وضو می گیرد (واحد)

مرو ای امید تنهای من (واحد)

رنگ پاییز به دیوار بهاری افتاد (واحد)

دیشب تا صبح گریه کردی گریه کردی گریه کردی (واحد)

ستاره ی شب بیمار خونه ی حیدر (واحد)

ستاره بود و شب سینه بود و آذر (واحد)

یه غروب سرد و سنگین غریبونه (واحد)

تا می رود ز دیده ام آن صحنه های داغ (واحد)

تو قیامت را قیامت می کنی (واحد)

ای کبوتر که زخمی پرت (واحد)

ای تمام حاصلم گشتی درو (واحد)

مدینه کوفه اول چو غرق شد در خواب (واحد)

تنها نگاه می کنی و آه می کشی (واحد)

ای دل دیوانه راهی باز کن (واحد)

ای همه شب به گوش تو گریه ی بی صدای من (واحد)

دخترم گریه ی تو پشت مرا می شکند (واحد)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 30 فروردين 1390برچسب:,
ارسال توسط امیر عیوضی