عینکی با نمایشگر 50 اینچی که فیلم پخش می کند

 

عینک الکترونیکی جدیدی به بازار عرضه شده است که می تواند همانند یک نمیشگر ۵۰ اینچی فیلم پخش کند.اگر یک نمایشگر ۵۰ اینچی برای لذت بردن از تماشای یک فیلم و یا ویدیو کلی مورد علاقه شما کافی است یک((گجت))جدید(محصولاتالکترونیکی کوچک)می تواند در این مورد به شما کمک کند.

این گجت virtual display video glasses (عینک نمایشگر ویدئویی مجازی)نام دارد.این دستگاه نوعی عینک است که به جای لنز دو مانیتور TFT-LCD برای هر چشم دارد.به محض اینکه عینک به چشم زده شود این حس را در کاربر ایجاد می کند که مشغول تماشای فیلم بر روی یک نمایشگر ۵۰ اینچی با وضوح تصویر۳۲۰ در۲۴۰ پیکسل است.این عینک پخش فیلم در فرمت هایRMVB,RM,AVI,MPEG و FLV را امکانپذیر میکند.



نظرات شما عزیزان:

عطرشاپینگ
ساعت13:52---1 اسفند 1392
سلامممممممم خوبی؟؟؟
اومدم یه خبری به شما بدم!!
ما یه فروشگاه عطر و ادکلن داریم درحد لالیگا و شمارو میخوام دعوت کنیم ازفروشگاه مادیدن کنی!
تو فروشگاه اینترنتی گروه عطر شاپینگ عطر وادکلن اصل از برترین برند های دنیا عرضه میشه وعطر و ادکلن چینی واماراتی هم ندااااااااریم! تمامی محصولاتمون از کشور سازنده وارد میشه!
مزایای فروشگاه ماچیه؟!
قیمتا نسبت به بازار ارزون تره؛ خیالت راحته که جنس اصل و باضمانت میگیری؛خدمات پس از فروش؛ اگه نیاز به مشاوره داری با شماره موبایلی که درسایت درقسمت تماس باما قرار گرفته تماس میگیری یا به سامانه پیامکی پیامک میدی تا مادرخدمتت باشیم؛برای عضویت درخبرنامه پیامکی هم کافیه یه پیامک بفرستی به شماره30007240700700 و متن پیامک (خبرنامه) باشه!
منتظریم تاشما هم به جمع مشتریان عزیز ما بپیوندید/


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 28 فروردين 1390برچسب:,
ارسال توسط امیر عیوضی